Oferta Pracy – specjalista ds. płac
POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE
Poszukuje kandydata na stanowisko: specjalista ds. płac
wymiar etatu: praca w pełnym etacie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 do 1500
Miejsce wykonywania pracy: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Główne obowiązki:
- naliczanie wynagrodzeń za pracę – sporządzanie list płac,
- sporządzanie deklaracji PFRON, GUS, PZU;
- prowadzenie i przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
- sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji rocznych w zakresie PIT;
- realizacja obowiązków Pogotowia Ratunkowego jako płatnika zobowiązań pracowniczych (w tym komorniczych);
Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia, finanse, rachunkowość;
- minimum 4-letnie doświadczenie w zawodzie, związane z płacami i kadrami;
Wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów:
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- Kodeksu Pracy;
- znajomość programu ENOVA, PŁATNIK;
- biegła znajomość MS Excel;
- rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Wymagania dodatkowe:
- terminowość, staranność, dokładność;
- zaangażowanie i rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 31 sierpnia 2021 r. na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6 lub email pogotowiejg@999.jgora.pl
Oferta musi zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydata przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze. W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6, na podstawie art. 6 Ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U .z 2018 r. poz. 1000), oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej Górze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A w Jeleniej Górze. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych e-mail: ido@999.jgora.pl. Dane są zbierane w celu ich przetwarzania w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym na stanowisko pracy. Pozyskiwanie danych wynika z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora tj. art. 6 ust. 1 ( RODO ).
Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie zostaną zniszczone. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe we Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane wprowadzone do systemu informatycznego nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą poddawane profilowaniu.
Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.