Praca – Księgowy
POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE
Poszukuje kandydata na stanowisko: Księgowego
Wymiar etatu: praca w pełnym wymiarze, od poniedziałku do piątku w godz. 725 do 1500
Miejsce wykonywania pracy: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Główne obowiązki:
- Ewidencja i dochodzenie należności od odbiorców,
- Wycena i fakturowanie przychodów ze sprzedaży usług medycznych i pozostałych.
- Ewidencja obrotu magazynowego w magazynie leków – apteka
- Ewidencja kosztów wg miejsca powstawania kosztów w programie HEX
- Kontrola dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego,
- Dekretowanie i wprowadzanie do systemu dokumentów księgowych,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów na potrzeby jednostki nadrzędnej oraz innych uprawnionych instytucji np. Urzędu Marszałkowskiego lub Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego,
- Mile widziane umiejętności w zakresie naliczania wynagrodzeń za pracę – sporządzanie list płac.
Wykształcenie:
- Wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia, finanse, rachunkowość,
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie, związane z księgowością i finansami.
Wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego,
- Znajomość programu Rewizor, Subiekt, ENOVA,
- Biegła znajomość MS Excel,
- Rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Wymagania dodatkowe:
- Terminowość, staranność, dokładność,
- Zaangażowanie i rozwinięte zdolności komunikacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 23.10.2023r. do godz. 14:00 na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6 lub email, który jest dostępny na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna zamieścić w treści swojego CV klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A 58-570 Jelenia Góra, na potrzeby procesu aktualnej rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (poz. 1000) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)”.
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane procesie rekrutacji.
Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej górze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A w Jeleniej Górze.
2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych pod numerem telefonu 75 75 264 62.
3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
5. Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym okresie zostaną zniszczone.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9. Informujemy o przysługującym prawie:
- dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 RODO,
- do przeniesienia danych osobowych do innego administratora, jeżeli jest to możliwe technicznie oraz prawo do otrzymania kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, przy czym z niniejszego prawa można skorzystać wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
- do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym nie wpływa ono na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych,
- do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl.