STRONA ARCHIWALNA POGOTOWIA RATUNKOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
  • Deutsch
  • English
  • Čeština
  • Polski
baner ambulans zakup Projekt CZPL
projekt covid19

Praca – Zastępca Głównej Księgowej

POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE

Poszukuje kandydata na stanowisko: Zastępca Głównej Księgowej

wymiar etatu:  praca w pełnym etacie, od poniedziałku do piątku w godz. 725 do 1500

 

Miejsce wykonywania pracy: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze

Główne obowiązki:

  • kontrola dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
  • weryfikacja list płac;
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego;
  • sporządzanie deklaracji podatkowych CIT i VAT;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji na potrzeby jednostki nadrzędnej oraz innych uprawnionych instytucji np. Urzędu Marszałkowskiego lub Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego;
  • nadzór nad gospodarką magazynową.

 

Wykształcenie:

  • wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia, finanse, rachunkowość;
  • minimum 4-letnie doświadczenie w zawodzie, związane z księgowością i finansami.

Wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego;
  • znajomość programu Rewizor, Subiekt, enova365,
  • biegła znajomość MS Excel;
  •  rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.

Wymagania dodatkowe:

  • terminowość, staranność, dokładność;
  • zaangażowanie i rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 09.10.2023 r. na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra  ul. Ogińskiego 6 lub email, który jest dostępny na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.   

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna zamieścić w treści swojego CV klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A 58-570 Jelenia Góra, na potrzeby procesu aktualnej rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (poz. 1000)  i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)”.

 

Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych  nie będą rozpatrywane  procesie rekrutacji.

 

Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej górze

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A w Jeleniej Górze.

2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych pod numerem telefonu 75 75 264 62.

3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:

1) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),

2) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej,      przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),

3) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

4) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

4. Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynikaz obowiązujących przepisów prawa.

5. Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym okresie zostaną zniszczone.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

7. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

8. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.

9. Informujemy o przysługującym prawie:

  • dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 RODO,
  • do przeniesienia danych osobowych do innego administratora, jeżeli jest to możliwe technicznie oraz prawo do otrzymania kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, przy czym z    niniejszego prawa można skorzystać wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
  • do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym nie wpływa ono na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych,
  • do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl.

Ministerstwo Zdrowia UMWDBIPRODO dla pacjentaePUAP EuroregionNysa

Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze dokłada wszelkich starań, aby zawarte w tym miejscu dane były rzetelne, wyczerpujące i aktualne. Jednak mają one charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.

rfwbs-slide
Skip to content